1. فناوری Quick Charge 3.0 در پاور بانک های Anker با کدام مدل از گوشی ها سازگاری دارد؟

قابلیت Quick Charge 2.0 که به همراه پردازنده‌های امسال و سال گذشته‌ی کوالکام معرفی شد در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ دستگاه را از صفر به ۶۰ رصد می‌رساند. حال کوالکام پا را فراتر گذاشته و با معرفی Quick Charge 3.0 این زمان را باز هم کاهش داده است. در نسل سوم قابلیت شارژ سریع، قرار است در ۳۵ دقیقه شارژ دستگاه از صفر به ۸۰ درصد برسد. نسل اول کویک شارژ ۴۰ درصد سریع‌تر از گوشی‌های عادی بدون این فناوری، باتری گجت‌های همراه را شارژ می‌کرد، در نسل دوم این مقدار به ۷۵ درصد رسید و حالا در نسل سوم کویک شارژ، زمان شارژ دستگاه نسبت به نسل اول نصف و نسل به نسل دوم ۳۸ درصد بهبود یافته است.
در اولین نسل از کویک شارژ از فناوری INOV یا ارتباط هوشمند برای ولتاژ بهینه استفاده شده بود که فرایند شارژ دهی را سریع‌تر می‌کرد. الگوریتم نسل جدید کویک شارژ به شکلی است که بصورت هوشمند میزان ولتاژ مورد نیاز باتری تشخیص داده شده و همان میزان را در اختیار دستگاه قرار می‌دهد. کویک شارژ ۲.۰ اجازه‌ی انتقال ولتاژ ۵، ۹، ۱۰ و ۲۰ ولت را می‌داد. اما در کویک شارژ ۳.۰ دستگاه می‌تواند در بازه‌ی بین ۳.۶ ولت تا ۲۰ ولت، ولتاژ مورد نظر خود را در انتخاب کند. پردازنده‌های Snapdragon 820، Snapdragon 620 و Snapdragon 430 از این فناوری پشتیبانی خواهند کرد.

2. نحوه غیرفعالسازی بروزرسانی خودکار ویندوز 10

1. در کورتانا عبارت services.msc را جستجو کنید و یا در قسمت Run ویندوز این عبارت را وارد نمایید.

2. Windows Update را در لیست پیدا کنید.

3. دو بار بر روی Windows Update services کلیک کنید. در پنجره‌ Windows Update Properties بر روی در قسمت Startup type گزینه‌یDisabled را انتخاب کنید.

4. بر روی Apply کلیک کرده و OK را بزنید.

توجه داشته باشید که سعی کنید همیشه بروزرسانی‌ها را دریافت نمایید. زیرا با دریافت بروزرسانی‌ها امنیت کامپیوتر شما بیشتر می‌شود و شاهد بهبود عملکرد و اضافه شدن امکانات بیشتر خواهید بود.

5. در صورتیکه خواستار ادامه دریافت بروزرسانی هستید مراحل بالا را مجدداً انجام داده و در قسمت Startup type گزینه Automatic را انتخاب نمایید.

3. چرا فناوری Intel Smart Response Technology(SRT) با هارددیسک SSD در ویندوز 8.1 کار نمی کند؟

در فناوری SRT و حالت GPT جهت فعالسازی SRT نیاز به 10MB فضای تخصیص داده نشده برروی هارددیسک دارید.

4. راه اندازی مودم axtrom MD300


a. ابتدا توجه داشته باشید که این مودم فقط برروی شبکه نسل سوم تلفن همراه مرسوم به 3G کار خواهد کرد و در شبکه های نسل دوم و یا همان GPRS و EDGE کارایی ندارد.
b. در زمان عرضه این مودم اپراتورهای ایرانسل و همراه اول فقط دارای پوشش نسل دوم بوده اند و به همین دلیل این مودم فقط برروی شبکه اپراتور رایتل قابل استفاده بود. در حال حاضر با ارائه شبکه نسل سوم در برخی شهرها توسط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل می توان از این مودم جهت استفاده از اینترنت بهر مند شد.
c. در این آموزش راه اندازی مودم برروی ویندوز را فرا خواهید گرفت. جهت استفاده در تبلت توجه داشته باشید که اقلب تبلت های موجود در بازارهای که از USB Dongle Modem جهت اتصال به اینترنت استفاده می کنند فاقد قابلیت نرم افزاری جهت اتصال 3G Only هستند. اگر تبلت مورد استفاده از قابلیت 3G Only بهره مند گردد می توانید از اپراتورهای ایرانسل و همراه اول در مکان های که دارای پوشش 3G هستند بهره مند شوید.
1. بعد از اتصال USB به کامپیوتر و شناسایی آن در My Computer ویندوز، همانند یک درایو شناسایی می گردد.
2. وارد درایو شده و نرم افزار HSDPA USB Modem را نصب کنید.
3. پس از نصب نرم افزار مطابق با تصاویر زیر تنظیمات را به ترتیب انجام دهید.


4. در قسمت Setting برروی New کلیک کنید تا پروفایل جدید ایجاد کنید و تنظیمات را مطابق با اپراتور ذخیره کنید. دقت کنید در قسمت Priority net حتماً گزینه Only UMTS را تیک بزنید و سپس برروی Connect کلیک کنید تا اتصال برقرار گردد.
همراه اول: IR-MCI
Name: MCCI-Internet
Number: *99#
Apn: mcinet




رایتل: RighTel
Name: RighTel
Number: -------
Apn: RighTel




ایرانسل: Irancell
Name: Irancell-Internet
Number: *99#
Apn: mtnirancell





5. چرا كيبرد Logitech G11 در برخي از بازي ها كه نياز به گرفتن همزمان چند كليد باهم است، كار نمي كند؟


توجه داشته باشيد كه اين كيبرد براي بازي طراحي شده است و شما داراي چند كليد تركيبي در كنار كيبرد هستيد و اين كليدها قابليت برنامه ريزي دارند. براي حل اين مشكل از كليدهاي تركيبي (به جاي استفاده همزمان از چند كليد) استفاده كنيد.

6. چگونه مي توان مشكل ريست و يا هنگ در MP3 Player چوكو (Axtrom Choko) را برطرف كرد؟


1. ابتدا نرم افزار مربوطه را از اين قسمت دريافت كرده و آنرا از حالت فشرده خارج سازيد (Unzip).


2. قبل از هرچيز از اطلاعات خود نسخه پشتيبان تهيه كنيد. (Backup)
3. نرم افزار axtrom FirmwareUpdate را اجرا كنيد.
4. برروي Start كليك كنيد.


5. پيغامي براي پاك شدن تمامي اطلاعات ظاهر مي شود، برروي YES كليك كنيد.


6. منتظر بمانيد تا برنامه بطور خودكار نرم افزار را بروزرساني (Update) كند. دقت داشته باشيد كه در اين هنگام اتصال USB را قطع نكنيد و به هيچ دكمه اي دست نزنيد.


7. در انتها پيغامي مبني بر پايان يافتن بروزرساني ظاهر مي شود. برروي OK كليك كنيد و اتصال USB را قطع كنيد.


8. سپس MP3 Player را به درگاه USB وصل كنيد، خواهيد ديد كه مشكل حل شده است.

7. برنامه Setpoint كه در محصولات لاجيتك قرار دارد چيست و طريقه استفاده از آن چگونه است؟

اين برنامه براي موس و كيبردها Logitech كه به صورت بيسيم كار مي كنند طراحي شده است و توسط اين برنامه موس و كيبردهاي بيسيم Logitech را مي توان تنظيم نمود.


CD برنامه را داخل درايو نوري خود قرار دهيد. و Next كنيد.


مطابق عكس ها پيشرفته تا مراحل نصب به پايان برسد.


در ادامه نوع كيبرد و موس را انتخاب نماييد:




پس از پايان نصب برنامه با ظاهر شدن پيغام اتصال در نوار وظيفه ويندوز، گيرنده USB را به درگاه USB سيستم خود وصل كنيد و پس از برقراري اتصال برروي OK كليك كنيد.
 

8. چرا فلش ديسك U Drive KINGMAX 4GB,8GB با مادربردي كه چيپست AMD/ATI دارد بعد از چند بار كپي كردن ديگر كار نمي كند، در صورتيكه با مادربردهاي ديگر مشكلي ندارد؟

براي حل اين مشكل شما بايد برنامه فلش ديسك را بروزرساني كنيد. 1. ابتدا فايل را از اين قسمت دانلود كنيد. 2. فايل را از حالت فشرده خارج كنيد. (Unzip ) 3. فايل Update Disk V3.3 را اجرا كنيد. 4. برروي START كليك كنيد و منتظر باشيد تا پيغام Replug  نمايش دا
ده شود. 5. بعد از اين پيغام فلش را از درگاه USB خارج كنيد. 6. مشكل شما حل شده است.

9. نرم افزار Re-Calibration مخصوص Logitech Extreme 3D Pro را از کدام وب سایت می توان دانلود کرد؟

این نرم افزار را می توانید از طریق لینک های زیر دانلود کنید: نسخه 32 بیتی:    http://www.wingmanteam.com/files/Tools/ClrCalib/x86/ClrCalib.exe   نسخه 64 بیتی:    http://www.wingmanteam.com/files/Tools/ClrCalib/x64/ClrCalib64.exe 

10. درايور مودم Axtrom را از كجا مي توان دريافت كرد؟

درايور مودم Axtrom را براي ويندوز XP مي توانيد از اين قسمت دريافت كنيد .